100 książek, które chcę przeczytać.

Przy wykonaniu zeszłorocznej listy poległam. Udało mi się z niej przeczytać zaledwie kilka tytułów (dla zainteresowanych poprzednia lista: >klik<). W tym roku kilka pozycji się powtórzy, część będzie zupełnie nowa. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać choć 40 % z poniższych tytułów (nie ma się co oszukiwać, że przeczytam wszystko, bo musiałabym niemal zupełnie zrezygnować z nowości, a to jest nierealne). Nie przedłużając, oto moja lista 100 książek, które chciałabym przeczytać:


1. Jennifer Lee Carrell- "Wciąż mnie prześladują"  



2. Lauren Weisberger- "Zemsta ubiera się u Prady"


4.
5. Renata L. Górska- "Cztery pory lata"
6.
 
7.
 
9.
10.
12. 



 





Okładka książki Gdzie ci mężczyźni?

48 komentarzy:

  1. O rany! Ile znanych tytułów i okładek w jednym miejscu! :)
    Czytałam numerki: 4, 13, 30, 51, 52 i 89 - najbardziej polecam "Diabli nadali" oraz serię Camilli Lackberg.
    A z Twojej listy sama przeczytałabym chętnie prawie wszystko, choć wybrałam kilka, które również celuję w 2016 roku: 9, 19, 21, 23, 42, 43, 44, 45, 54, 75, 79, 82, 84 i 90. Chyba lubimy podobne książki :)
    A Greya z poz. 92 właśnie czytam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy podobny gust;) A co do "Greya" to czekam na recenzje, bo mnie ta książka strasznie ciekawi, trylogii co prawda całej nie czytałam, ale "Pięćdziesiąt twarzy..." już za mną.

      Usuń
  2. Läckberg,Nesbø i Becketta szczerze od serca polecam :-)
    Życzę Ci również powodzenia i zrealizowania tych planów w całości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Lackberg czytałam dwie pierwsze części i bardzo mi się podobały, ale przez brak czasu nie zdążyłam zabrać się za kolejne:)

      Usuń
  3. Ja z kolei czytałam nr: 18, 21, 39, 75, 80 i 94, a spośród nich najbardziej polecam "Po prostu bądź". Rewelacyjne czytadło dla kobiet, i nie tylko. :-) Bardzo chciałabym też przeczytać "Moralność pani Piontek" i "Złączeni". Świetne zestawienie. :-) Na pewno z Nowym Rokiem pojawi się u Ciebie na liście jeszcze więcej interesujących tytułów. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co chwilę pojawiają się kolejne ciekawe tytuły, chociaż szczerze mówiąc, przeglądając styczniowe zapowiedzi jestem trochę rozczarowana.

      Usuń
  4. Kilka książek z Twojej listy i ja mam w planach. Zależy mi zwłaszcza na poznaniu twórczości Remigiusza Mroza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, bo wszyscy go zachwalają, a ja jeszcze nie zaczęłam go czytać;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale nie czytałam jeszcze nic z ich twórczości, stąd też ich obecność na liście;)

      Usuń
  6. Czytałam ,,Kwiaty na poddasz" jak i całą kontynuację. Bardzo fajna seria. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI ostatnio znajoma narobiła ochoty na tę serię;)

      Usuń
  7. "Paryżankę" bym przeczytała z chęcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też;) Pochłaniam wszystkie książki, których akcja toczy się w Paryżu lub jest z nim związana;)

      Usuń
  8. Niektóre mam już za sobą, a wiele znalazłoby się również na mojej liście. "Pachnidło" chodzi za mną już od lat, a wciąż tej książki nie przeczytałam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też. Od dobrych 3 lat próbuję przeczytać i ciągle się za nie nie zabrałam;)

      Usuń
  9. Ja mam zamiar się zabrać za książki Colleen Hoover, Jane Austen i Remigiusza Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo jaka czaderska lista, kilka z nich czytałam, kilka z nich jest na mojej liście. To będzie ciekawy rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak z tego co czytałam polecam:
      - camilla lackberg - bardzo dobra seria i jeszcze jedna książka - zamieć śnieżna i woń migdałów
      - pochłaniacza o którym już pisałyśmy
      - chłopca w pasiastej piżamie - dobry ale pozostawił niedosyt
      - kwiaty na poddaszu

      i rozczarowały:
      merde mnie rozczarował
      anglik we francji


      tajemnicę templariuszy przekartkowałam ale ciężko mi się czytało

      Usuń
    2. Lackber dwie pierwsze części czytałam, na resztę nie miałam czasu, a "Zamieć śnieżną i woń migdałów" też czytałam, ale mnie strasznie znudziła.
      "Merde..." też czytałam pierwszą część i byłam zadowolona;)

      Usuń
    3. Z merde jest tak ( u mnie oczywiście) że każda następna część była coraz gorsza, powtarzalna.
      Jesli podoba Ci się Lackberg bardzo możliwe że spodobałaby Ci się również seria Mons Kallentoft - czytam już którąś i poziom spada ale pierwsze części są bardzo dobre

      Usuń
    4. Jeszcze nie czytałam, ale w takim razie muszę się rozejrzeć:D

      Usuń
  11. Część z tych książek sama chętnie bym przeczytała. Natomiast osobiście polecam Ci z całego serce jak najszybciej sięgnąć po "Maybe someday", "Po prostu bądź" - cudowne książki! <3 Bardzo pozytywna jest też "Oddawaj różdżkę, Phong!" :)
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przeczytać w najbliższym czasie;)

      Usuń
  12. Ojej dużo tego :)
    Kilka czytałam, a inne mnie bardzo zainteresowały. Życzę powodzenie w realizacji celów :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko 6 pozycji z tych wszystkich chciałabym przeczytać, ale postanowienie jest naprawdę imponujące! Przeczytałam "Jesienną miłość" i ryczałam jak bóbr. Zdecydowanie lepsze niż film "Szkoła uczuć", fenomenalnie napisane. Polecam!

    Pozdrawiam,
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Sparksa są u mnie ewenementem pod tym względem, że najpierw oglądałam ekranizację, a książki dopiero przede mną;) "Szkołę uczuć" też oglądałam i strasznie mi się podobała, dlatego nie mogę się doczekać, aż przeczytam książkę;)

      Usuń
  14. Czytałam tylko pozycje: 7, 42, 63 i 88. 2 ponoć noszczy fenomen pierwszego tomu. Życzę powpdzenia w czytelniczych planach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z tą "Zemstą..." nie jest aż tak źle, bo strasznie się napaliłam na ten tytuł:)

      Usuń
  15. Wybrałaś naprawdę dobre lektury - Maybe Someday, Kwiaty na poddaszu - życzę wytrwałości! :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilkanaście książek z Twojej listy przeczytałam, a na niektóre pozycje ciągle poluję. Widzę, że masz chrapkę na "Zaplątani". Z tego co mi wiadomo na fanpage serii tej książki jest konkurs, gdzie można wygrać pierwszy tom. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę tam zajrzeć, dziękuję za informację;)

      Usuń
  17. Czytałam tylko nr 16, 72 i 76.
    Mam zamiar przeczytać: 7, 21, 24, 42, 45, 54, 63 i 94. :)
    Wielu z tych książek nie znam i widzę je po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiele z tych tytułów nie jest szczególnie popularnych, ale mnie ciekawią;)

      Usuń
  18. Camilla Läckberg właśnie przeczytałam, ale "Ofiarę losu", super!
    "Paryżanka" jest straszna i nudna! (subiektywna opinia)
    "Maybe someday" mnie strasznie ciekawi - uwielbiam autorkę
    "Wakacje" - Niny Brown serdecznie polecam, najlepsza książka polskiej autorki jaką w tym roku przeczytałam.
    "Biorę sobie Ciebie" strasznie mnie ciekawiło zwłaszcza, że w przyszłym roku biorę ślub, nie była to zła książka, ale liczyłam na coś lepszego.
    "Na fejsie z moim synem" brzmi ciekawie, ale zraziłam się twrczością Wiśniewskiego po "Hotelu Grand"
    Deavera czytałam "Zegarmistrza" jakieś 8 lat temu, dziwię się, że do tej pory nie czytałam innych ksiażek autora, bo ta trafiła do moich ulubionych
    "Kwiaty na poddaszu u mnie zalegają", nie wiem kiedy w stosie książek znajdę na nie czas
    "Przypadki pewnej desperatki", tak jak w przypadku "Biorę sobie Ciebie" nie była zła, ale też mi tyłka nie urwała
    "Uroczysko" świete - polecam całą serię
    O "Uwikłanych" pisałam wczoraj. Powiem tak: erotyki są dla tych, którzy je lubią.
    "Czy wspominałam, że Cię kocham?" wywarło na mnie bardzo duże wrażenie mimo, że nie lubię literatury młodzieżowej. Z niecierpliwością czekam na kolejną część.
    Do przeczytania którejkolwiek części "Greya" nikt by mnie nie zmusił ;)
    "Przypadkowe spotkanie" jest bardzo miłą lekturą i zaskoczeniem.
    Nicholasa Sparksa kocham i polecam wszystkie jego książki choć trzeba sobie robić od niego przerwy by sie nie znudzić ;)

    Świetny post, dużo pracy w niego włożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ofiary losu" nie znam, co do Wiśniewskiego to czytałam wcześniej jedynie "Czy mężczyźni są światu potrzebni". A Sparksa wszyscy tak zachwalają, że sama nie mogę się doczekać, aż sięgnę po jakiś jego tytuł;)

      Usuń
  19. Jak to nie czytałaś jeszcze Chemii? :D Jak mogłaś? :D (taaa, ale to chyba jedyna książka, którą kojarzę, więc...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, a no mogłam;D Tak wyszło, ale obiecuję to nadrobić:D

      Usuń
  20. Czytałam "Maybe Someday". Książka bardzo dobra i poruszająca. Warto przeczytać, naprawdę. :) Z tej twojej listy chętnie przeczytałabym "Central Park", "Kwiaty na poddaszu", "Lola i chłopak z sąsiedztwa" i "Portret Doriana Greya".
    "Kochając Pana Danielsa" zaczęłam czytać, ale nie mogę skończyć. Jakoś tak nie bardzo mi się podoba. Troszkę za ckliwa jak dla mnie. Ale może akurat tobie się spodoba. :)

    http://my-adventures-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś już "Anna i pocałunek w Paryżu"? To pierwsza część "Loli...":)

      Usuń
  21. Kilka mam już za sobą jak "Kochając pana Danielsa", "Maybe Someday" i "Nie dajesz mi spać - cudowne książki!
    Natomiast chętnie przeczytałabym "Portret Doriana Graya", "Ekspozycję", "Wichrowe wzgórza", "Rozważną i romantyczną" i kilka innych.
    Świetna lista! Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszyscy zachwycaj się "Maybe someday". Muszę w końcu przeczytać;)

      Usuń
  22. 16, 42, 45, 50 i 99 udało mi się dotychczas przeczytać. ;)
    A poluję na: 21, 40, 43, 66, 67, 84, 85, 87, 89, 92.
    75 czeka u mnie na swoją kolej ;)


    Pozdrawiam,
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger