Przy wykonaniu zeszłorocznej listy poległam. Udało mi się z niej przeczytać zaledwie kilka tytułów (dla zainteresowanych poprzednia lista: >klik<). W tym roku kilka pozycji się powtórzy, część będzie zupełnie nowa. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać choć 40 % z poniższych tytułów (nie ma się co oszukiwać, że przeczytam wszystko, bo musiałabym niemal zupełnie zrezygnować z nowości, a to jest nierealne). Nie przedłużając, oto moja lista 100 książek, które chciałabym przeczytać:
1. Jennifer Lee Carrell- "Wciąż mnie prześladują"
2. Lauren Weisberger- "Zemsta ubiera się u Prady"
4. Camilla Läckberg- "Kamieniarz" (+ kolejne części serii)
5. Renata L. Górska- "Cztery pory lata"
6. Michael White- "Ekwinokcjum"
7. Jane Austen- "Rozważna i Romantyczna"
8. Amelie Sobczak-Sabre - "Paryżanka"
9. Katarzyna Bonda- "Pochłaniacz"
10. Eric Frattini- "Sekrety Watykanu"
11. Corine Gantz- "Ukryci w Paryżu"
12. Karolina Macios- "Wdówki futbolowe"
13. Jo Nesbø- "Człowiek nietoperz"
14. Olivier Magny- "Zakochany w Paryżu. Miasto świateł oczami paryżanina."
15. Agata Bizuk- "Narzeczona z Sedond- handu"
16. Colleen Hoover- "Maybe Someday"
17. Karolina Korwin- Piotrowska- "Ćwiartka raz"
18. Krystyna Mirek- "Francuska opowieść"
19. Alek Rogoziński- "Ukochany z Piekła rodem"
20. Lucjan, Maciej- "Make life harder"
21. Brittainy C. Cherry- "Kochając Pana Danielsa"
22. Stephen Clarke- "Merde! W rzeczy samej"
23. Umberto Eco- "Temat na pierwszą stronę"
24. Emma Chase- "Zaplątani"
25. Jeffrey Small- "Oddech Boga"
26. Krystyna Śmigielska- "Ty to głupia jesteś"
27. Iwona Czarkowska- "Słomiana wdowa czyli kobieta do zadań specjalnych"
28. Alice Peterson- "Mężczyzna od poniedziałku do piątku"
29. Anna Siwek- "Zakochani w Brukseli"
30. Patrick Süskind- "Pachnidło. Historia pewnego mordercy."
31. Philipp Vandenberg- "Spisek sykstyński"
32. Daniel Holbe- "Moneta św. Piotra"
33. Steve Berry- "Trzecia tajemnica"
34. Glenn Meade- "Drugi Mesjasz"
35. James Rollins- "Burza piaskowa"
36. Sam Christer- "Tajemnica Całunu Turyńskiego"
37. Tobsha Learner- "Mapa"
38. Javier Sierra- "Upadły anioł"
39. Nina Majewska-Brown- "Wakacje"
40. Eliza Kennedy- "Biorę sobie Ciebie"
41. Janusz Leon Wiśniewski- "Na fejsie z moim synem"
42. Emily Jane Brontë- "Wichrowe wzgórza"
43. Magdalena Witkiewicz- "Moralność pani Piontek"
44. Robert Galbraith- "Jedwabnik"
45. Boyne John- "Chłopiec w pasiastej piżamie"
46. Michael Sadler- "Anglik w Paryżu"
47. Daniel Silva- "Artysta zbrodni"
48. Małgorzata J. Kursa- "Babska misja"
49. Martyna Kubicka- "Bezczelna"
50. Guillaume Musso- "Central Park"
51. Simon Beckett- "Chemia śmierci"
52. Olga Rudnicka- "Diabli nadali"
53. Steve Berry- "Dziedzictwo Templariuszy"
54. Remigiusz Mróz- "Ekspozycja"
55. Juan Gomez-Jurado- "Emblemat zdrajcy"
56. Natalia Sońska- "Garść pierników szczypta miłości"
57. Phikip G. Zimbardo, Nikita S. Coulombe- "Gdzie Ci mężczyźni"
58. Danka Braun- "Historia pewnego związku"
59. Brygida Grysiak- "Kochają mnie do szaleństwa"
60. Przemysław Piotrowski- "Kod Himmlera"
61. Jeffery Geaver- "Kolekcjoner kości"
62. Chris Carter- "Krucyfiks"
63. Virginia C. Andrews- "Kwiaty na poddaszu"
64. Stephanie Perkins- "Lola i chłopak z sąsiedztwa"
65. Mila Rudnik- "Miłość przychodzi z deszczem"
66. Magdalena Dziuma- "Na przekór przeznaczeniu"
67. Alice Clayton- "Nie dajesz mi spać"
68. Jolanta Kosowska- "Nie ma nieba"
69. Maria Krzak- "Nie taki diabeł"
70. Agaty Przybyłek- "Nie zmienił się tylko blond"
71. Jolanta Król- "Notoryczna panna młoda"
72. Łukasz Wasilewski- "Oddawaj różdżkę, Phong!"
73. Robert Harris- "Oficer i Szpieg"
74. Asa Hellberg- "Ostatnia wola Sonji"
75. Magdalena Witkiewicz- "Po prostu bądź"
76. Oscar Wilde- "Portret Doriana Graya"
77. Adrian Bednarek- "Proces diabła"
78. Magdalena Wala-"Przypadki pewnej desperatki"
79. Joanna Kupniewska- "Rozum kontra serce"
80. Anna Karpińska- "Rozważna czy romantyczna"
81. Eric-Emmanuel Schmitt- "Sekta egoistów"
82. Katarzyna Bonda- "Tylko martwi nie kłamią"
83. Magdalena Kordel- "Uroczysko"
84. Laurelin Paige- "Uwikłani. Pokusa"
85. Wioletta Sawicka- "Wyjdziesz za mnie kotku?"
86. Kate Atkinson- "Zagadki przeszłości"
87. Carol Cassella- "Złączeni"
88. Erica Spindler- "Złodziej tożsamości"
89. Estelle Maskame- "Czy wspominałam, że Cię kocham"
90. Katarzyna Puzynska- "Motylek"
91. Tess Gerritsen- "Nosiciel"
92. E. L. James- "Grey"
93. Sylwia Kubryńska- "Kobieta dość doskonała"
94. Kathryn Taylor- "Powrót do Daringham Hall"
95. Agnieszka Rusin- "Przypadkowe spotkanie"
96. Olga Tokarczuk- "Księgi Jakubowe"
97. Katarzyna Grochola- "Houston, mamy problem"
98. Gabriel Garcia Marquez- "Sto lat samotności"
99. Nicolas Sparks- "Jesienna miłość"
100. Julian Sanchez- "Konserwator"
Które z tych tytułów już czytaliście? Polecacie któryś szczególnie? A może odradzacie?
O rany! Ile znanych tytułów i okładek w jednym miejscu! :)
OdpowiedzUsuńCzytałam numerki: 4, 13, 30, 51, 52 i 89 - najbardziej polecam "Diabli nadali" oraz serię Camilli Lackberg.
A z Twojej listy sama przeczytałabym chętnie prawie wszystko, choć wybrałam kilka, które również celuję w 2016 roku: 9, 19, 21, 23, 42, 43, 44, 45, 54, 75, 79, 82, 84 i 90. Chyba lubimy podobne książki :)
A Greya z poz. 92 właśnie czytam :)
Pozdrawiam :)
To widzę, że mamy podobny gust;) A co do "Greya" to czekam na recenzje, bo mnie ta książka strasznie ciekawi, trylogii co prawda całej nie czytałam, ale "Pięćdziesiąt twarzy..." już za mną.
UsuńLäckberg,Nesbø i Becketta szczerze od serca polecam :-)
OdpowiedzUsuńŻyczę Ci również powodzenia i zrealizowania tych planów w całości ;-)
Dziękuję:) Lackberg czytałam dwie pierwsze części i bardzo mi się podobały, ale przez brak czasu nie zdążyłam zabrać się za kolejne:)
UsuńJa z kolei czytałam nr: 18, 21, 39, 75, 80 i 94, a spośród nich najbardziej polecam "Po prostu bądź". Rewelacyjne czytadło dla kobiet, i nie tylko. :-) Bardzo chciałabym też przeczytać "Moralność pani Piontek" i "Złączeni". Świetne zestawienie. :-) Na pewno z Nowym Rokiem pojawi się u Ciebie na liście jeszcze więcej interesujących tytułów. :-)
OdpowiedzUsuńCo chwilę pojawiają się kolejne ciekawe tytuły, chociaż szczerze mówiąc, przeglądając styczniowe zapowiedzi jestem trochę rozczarowana.
UsuńKilka książek z Twojej listy i ja mam w planach. Zależy mi zwłaszcza na poznaniu twórczości Remigiusza Mroza
OdpowiedzUsuńMi też, bo wszyscy go zachwalają, a ja jeszcze nie zaczęłam go czytać;)
UsuńSparks i Austen! <3 <3 <3
OdpowiedzUsuńWstyd się przyznać ale nie czytałam jeszcze nic z ich twórczości, stąd też ich obecność na liście;)
UsuńCzytałam ,,Kwiaty na poddasz" jak i całą kontynuację. Bardzo fajna seria. :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Geek of books&serials&films
MI ostatnio znajoma narobiła ochoty na tę serię;)
Usuń"Paryżankę" bym przeczytała z chęcią.
OdpowiedzUsuńja też;) Pochłaniam wszystkie książki, których akcja toczy się w Paryżu lub jest z nim związana;)
UsuńNiektóre mam już za sobą, a wiele znalazłoby się również na mojej liście. "Pachnidło" chodzi za mną już od lat, a wciąż tej książki nie przeczytałam ;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Za mną też. Od dobrych 3 lat próbuję przeczytać i ciągle się za nie nie zabrałam;)
UsuńJa mam zamiar się zabrać za książki Colleen Hoover, Jane Austen i Remigiusza Mroza :)
OdpowiedzUsuńCzekam na Twoje wrażenia;)
UsuńOooo jaka czaderska lista, kilka z nich czytałam, kilka z nich jest na mojej liście. To będzie ciekawy rok.
OdpowiedzUsuńA które polecasz?;)
UsuńPowiem tak z tego co czytałam polecam:
Usuń- camilla lackberg - bardzo dobra seria i jeszcze jedna książka - zamieć śnieżna i woń migdałów
- pochłaniacza o którym już pisałyśmy
- chłopca w pasiastej piżamie - dobry ale pozostawił niedosyt
- kwiaty na poddaszu
i rozczarowały:
merde mnie rozczarował
anglik we francji
tajemnicę templariuszy przekartkowałam ale ciężko mi się czytało
Lackber dwie pierwsze części czytałam, na resztę nie miałam czasu, a "Zamieć śnieżną i woń migdałów" też czytałam, ale mnie strasznie znudziła.
Usuń"Merde..." też czytałam pierwszą część i byłam zadowolona;)
Z merde jest tak ( u mnie oczywiście) że każda następna część była coraz gorsza, powtarzalna.
UsuńJesli podoba Ci się Lackberg bardzo możliwe że spodobałaby Ci się również seria Mons Kallentoft - czytam już którąś i poziom spada ale pierwsze części są bardzo dobre
Jeszcze nie czytałam, ale w takim razie muszę się rozejrzeć:D
UsuńCzęść z tych książek sama chętnie bym przeczytała. Natomiast osobiście polecam Ci z całego serce jak najszybciej sięgnąć po "Maybe someday", "Po prostu bądź" - cudowne książki! <3 Bardzo pozytywna jest też "Oddawaj różdżkę, Phong!" :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
A.
http://chaosmysli.blogspot.com
Postaram się przeczytać w najbliższym czasie;)
UsuńOjej dużo tego :)
OdpowiedzUsuńKilka czytałam, a inne mnie bardzo zainteresowały. Życzę powodzenie w realizacji celów :)
Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
rodzinne-czytanie.blogspot.com
Dziękuję:) A które polecasz?
UsuńTylko 6 pozycji z tych wszystkich chciałabym przeczytać, ale postanowienie jest naprawdę imponujące! Przeczytałam "Jesienną miłość" i ryczałam jak bóbr. Zdecydowanie lepsze niż film "Szkoła uczuć", fenomenalnie napisane. Polecam!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Przerwa na książkę
Książki Sparksa są u mnie ewenementem pod tym względem, że najpierw oglądałam ekranizację, a książki dopiero przede mną;) "Szkołę uczuć" też oglądałam i strasznie mi się podobała, dlatego nie mogę się doczekać, aż przeczytam książkę;)
UsuńCzytałam tylko pozycje: 7, 42, 63 i 88. 2 ponoć noszczy fenomen pierwszego tomu. Życzę powpdzenia w czytelniczych planach :)
OdpowiedzUsuńMam nadzieję, że z tą "Zemstą..." nie jest aż tak źle, bo strasznie się napaliłam na ten tytuł:)
UsuńWybrałaś naprawdę dobre lektury - Maybe Someday, Kwiaty na poddaszu - życzę wytrwałości! :)
OdpowiedzUsuńThievingbooks
Dziękuję;)
UsuńKilkanaście książek z Twojej listy przeczytałam, a na niektóre pozycje ciągle poluję. Widzę, że masz chrapkę na "Zaplątani". Z tego co mi wiadomo na fanpage serii tej książki jest konkurs, gdzie można wygrać pierwszy tom. Polecam.
OdpowiedzUsuńW takim razie muszę tam zajrzeć, dziękuję za informację;)
UsuńCzytałam tylko nr 16, 72 i 76.
OdpowiedzUsuńMam zamiar przeczytać: 7, 21, 24, 42, 45, 54, 63 i 94. :)
Wielu z tych książek nie znam i widzę je po raz pierwszy.
Bo wiele z tych tytułów nie jest szczególnie popularnych, ale mnie ciekawią;)
UsuńCamilla Läckberg właśnie przeczytałam, ale "Ofiarę losu", super!
OdpowiedzUsuń"Paryżanka" jest straszna i nudna! (subiektywna opinia)
"Maybe someday" mnie strasznie ciekawi - uwielbiam autorkę
"Wakacje" - Niny Brown serdecznie polecam, najlepsza książka polskiej autorki jaką w tym roku przeczytałam.
"Biorę sobie Ciebie" strasznie mnie ciekawiło zwłaszcza, że w przyszłym roku biorę ślub, nie była to zła książka, ale liczyłam na coś lepszego.
"Na fejsie z moim synem" brzmi ciekawie, ale zraziłam się twrczością Wiśniewskiego po "Hotelu Grand"
Deavera czytałam "Zegarmistrza" jakieś 8 lat temu, dziwię się, że do tej pory nie czytałam innych ksiażek autora, bo ta trafiła do moich ulubionych
"Kwiaty na poddaszu u mnie zalegają", nie wiem kiedy w stosie książek znajdę na nie czas
"Przypadki pewnej desperatki", tak jak w przypadku "Biorę sobie Ciebie" nie była zła, ale też mi tyłka nie urwała
"Uroczysko" świete - polecam całą serię
O "Uwikłanych" pisałam wczoraj. Powiem tak: erotyki są dla tych, którzy je lubią.
"Czy wspominałam, że Cię kocham?" wywarło na mnie bardzo duże wrażenie mimo, że nie lubię literatury młodzieżowej. Z niecierpliwością czekam na kolejną część.
Do przeczytania którejkolwiek części "Greya" nikt by mnie nie zmusił ;)
"Przypadkowe spotkanie" jest bardzo miłą lekturą i zaskoczeniem.
Nicholasa Sparksa kocham i polecam wszystkie jego książki choć trzeba sobie robić od niego przerwy by sie nie znudzić ;)
Świetny post, dużo pracy w niego włożyłaś :)
"Ofiary losu" nie znam, co do Wiśniewskiego to czytałam wcześniej jedynie "Czy mężczyźni są światu potrzebni". A Sparksa wszyscy tak zachwalają, że sama nie mogę się doczekać, aż sięgnę po jakiś jego tytuł;)
UsuńJak to nie czytałaś jeszcze Chemii? :D Jak mogłaś? :D (taaa, ale to chyba jedyna książka, którą kojarzę, więc...)
OdpowiedzUsuńhaha, a no mogłam;D Tak wyszło, ale obiecuję to nadrobić:D
UsuńCzytałam "Maybe Someday". Książka bardzo dobra i poruszająca. Warto przeczytać, naprawdę. :) Z tej twojej listy chętnie przeczytałabym "Central Park", "Kwiaty na poddaszu", "Lola i chłopak z sąsiedztwa" i "Portret Doriana Greya".
OdpowiedzUsuń"Kochając Pana Danielsa" zaczęłam czytać, ale nie mogę skończyć. Jakoś tak nie bardzo mi się podoba. Troszkę za ckliwa jak dla mnie. Ale może akurat tobie się spodoba. :)
http://my-adventures-in-bookland.blogspot.com
A czytałaś już "Anna i pocałunek w Paryżu"? To pierwsza część "Loli...":)
UsuńKilka mam już za sobą jak "Kochając pana Danielsa", "Maybe Someday" i "Nie dajesz mi spać - cudowne książki!
OdpowiedzUsuńNatomiast chętnie przeczytałabym "Portret Doriana Graya", "Ekspozycję", "Wichrowe wzgórza", "Rozważną i romantyczną" i kilka innych.
Świetna lista! Pozdrawiam.
houseofreaders.blogspot.com
Widzę, że wszyscy zachwycaj się "Maybe someday". Muszę w końcu przeczytać;)
Usuń16, 42, 45, 50 i 99 udało mi się dotychczas przeczytać. ;)
OdpowiedzUsuńA poluję na: 21, 40, 43, 66, 67, 84, 85, 87, 89, 92.
75 czeka u mnie na swoją kolej ;)
Pozdrawiam,
http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/
A który polecasz?;)
Usuń