Kawowy TAG książkowy

     Dawno nie było na blogu żadnego TAGu, w związku z tym dziś napraszam Was na Kawowy TAG, do którego nominowała mnie Dominika z http://modnaksiazka.blogspot.com






Espresso – niewielka, ale mocna książka


Zdecydowanie "Szczęście do wzięcia" Jasona F. Wrighta.
 >recenzja
To mała książeczka, licząca niewiele ponad 150 stron, jednak treści zapada w pamięci i przywraca wiarę w ludzi. 


                                   Americano – średnia w treści książka


"Ściśle tajne"- Alex Kava 
>recenzja<  
Po wszystkich słowach zachwytu kierowanych pod adresem słynnej autorki liczyłam na znacznie więcej i trochę się rozczarowałam.


                                Cappuccino – lekka i przyjemna książka


"Rozum kontra serce"-Joanna Kupniewska
 >recenzja
Dawno nie ubawiłam się tak przy żadnej lekturze. Wybuchy śmiechu gwarantowane;)




Latte macchiato – ulubiona trylogia

Czy kogoś zdziwi jak powiem, że "Millennium" Stiega Larssona? 
Uwielbiam tę serię i mam do niej olbrzymi sentyment. 






Frappe – książka, która mrozi krew w żyłach. 

Hmmm... i tu jest problem, bo nie czytam takowych, ale mogę podciągnąć pod tę kategorię "Statek śmierci"- Yrsy Siguardardottir





Mocha – słodka historia książkowa

Takich akurat mam sporo w swoim "dorobku", ale może postawię na 
"Annę i pocałunek w Paryżu" 
>recenzja
Bardzo słodka a chwilami i trochę naiwna historia, ale czyta się świetnie.






                                      Kawa po irlandzku – wielowątkowa powieść
   Tu też mogłabym wymieniać i wymieniać, ale żeby wybrać tylko jeden tytuł...
                             "Sedinum. Wiadomość z podziemi" Leszka Hermana 
                                                          >recenzja



Nominuję: 
http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/

http://ksiazkomiloscimoja.blogspot.com/
http://czytanie-moja-milosc.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger