Liebster Blog Award nominacja nr 2 i 3



  Otrzymałam kolejne dwie nominację do Liebster Blog Award za co serdecznie dziękuję: 

Zgodnie z zasadami zabawy: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.” 

Zacznijmy od pytań otrzymanych od Lucy Lomar:

1. Jak to się stało, że zaczęłaś/eś czytać? 

Hmm...z tego co pamiętam, moje zamiłowanie do czytelnictwa zaczęło się na początku szkoły podstawowej, kiedy to zapisałam się do aktywu bibliotecznego pobliskiej bibliteki, tam Pani bibliotekarka zaraziła mnie miłością do książek, która (z małymi przerwami) trwa do dziś.  

 

 2. Najczęściej wypowiadanie przez Ciebie zdanie?

Nie mam pojęcia! Chyba nie mam takiego zdania, ale to raczej pytanie to osób z mojego otoczenia, oni szybciej mogliby opowiedzieć:)
 

3. W książce zaznaczasz sobie zakładkami, czy zapamiętujesz numer strony?

Zawsze używam zakładek, mam ich całą kolekcję i chętnie kupuję je jako pamiątki z miejsc, które odwiedzam;)
 

4. Jakie masz hobby? 

Oprócz czytania? Fotografia, choć nie poświęcam na nią tyle czasu ile bym chciała. 

5. Jaki jest Twój ulubiony film?

W kwestii filmów nie jestem aż tak wybredna więc sporo mi się podobało, ale uwielbiam ekranizację "Kodu Leonarda da Vinci", oprócz tego kocham: "Sposób na teściową" i "Diabeł ubiera się u Prady" 
 

6. Jakiej książki nigdy nie zapomnisz, ze względu na to, że była taka niesamowita?

Dużo ich, na pewno seria książek Dana Browna do Profesorze Langdonie, seria "Millenium" Stiega Larssona i ostatnio "Za plecami anioła" Renaty L. Górskiej. 
   

7. Opisz siebie w jednym zdaniu?

Balansująca pomiędzy jawą a snem. 

8.Jakieś zabawne wspomnienie?

Oj jest ich całe mnóstwo, ale są tak żenujące, że wstyd o nich opowiadać;)
 

9. Czy Twoi znajomi podzielają Twoją pasję do czytania?

Niestety nie, większość z nich nie czyta nic co ma ponad linka linijek. Wychodzą z założenia "Po co mam czytać, skoro mogę obejrzeć ekranizację"
 

10. Jak wpadłaś/eś na pomysł powstania bloga?

To nie jest mój pierwszy blog, wcześniej pisałam blogi z opowiadaniem, internetowe pamiętniki itp. Czytając książki zawsze staram się pisać recenzje i wrzucać je na lubimyczytac.pl i pewnego dnia stwierdziłam, że skoro i tak piszę recenzję, to czemu nie założyć bloga z recenzjami. I tak też zrobiłam;)

11. Jaka jest Twoja ulubiona rzecz?

Wiem, że zabrzmi to strasznie, ale... telefon komórkowy:D 



A teraz, czas na pytania od KittyAilla: 

1.Skąd wziął się tytuł Twojego bloga?

W sumie, sama nie wiem, przy zakładaniu bloga przyszła mi taka nazwa do głowy "od tak"
 

2. Od jak dawna uczestniczysz w blogsferze?

Z przerwami, od kilku lat, jednak bloga o książkach, prowadzę dopiero 4 miesiące.
  

3. Książki kupujesz czy wypożyczasz? A może dostajesz?

W większości wypożyczam z biblioteki;)
 

4. Czy współpracujesz z jakimś wydawnictwem? (Jeśli tak - jak do tego doszło?)

Otrzymałam do tej pory kilka egzemplarzy recenzenckich, jednak stałej współpracy z żadnym z wydawnictw jeszcze nie nawiązałam. 
  

5. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej? 

 Nie ma jednego konkretnego, kocham powieści sensacyjne, thrillery historyczne, kryminały i powieści obyczajowe.  


6. Czy masz sprecyzowane gatunki, które czytasz, a po które nigdy nie sięgniesz?

Tak jak pisałam powyżej lubię powieści obyczajowe, sensacyjne, kryminały thrillery, thrillery historyczne, ale nie lubię fantasy.
 

7. Seria lub książka, którą kochałaś, a na samym końcu zawiodła cię, rozzłościła?

Hmm... rozczarowało mnie trochę zakończenie "Zaginionego symbolu" Browna.
 

8.Znajdujesz lampę dżina - jakie są Twoje 3 życzenia?

Ciężkie pytanie, myślę że moje życzenia byłyby dość prozaiczne: 
1. Zdrowie dla siebie i moich bliskich.
2. Znaleźć szczęście, w każdym tego słowa znaczeniu. 
3. Otaczać się odpowiednimi ludźmi. 
  

9. Zupełnie z innej beczki: ulubione danie? 

Spaghetti;)

 

10. Czytasz czasem poradniki?

Zdarza mi się, ale sporadycznie;) Polubiłam poradniki Roberta Kiyosaki.
 

11. Najlepsze fantasy jakie czytałaś? (książka, seria, co wolisz ^^)

Teraz w ogóle nie czytam fantasy, nie lubię tego gatunku, ale w swoim czasie kochałam sagę "Zmierzch" (O ile można to uznać za stricte fantasy.)


Ja nominuję następujące blogi:

1. http://pizama-w-koty.blogspot.com
2. http://pamietnik-czytania.blogspot.com  
3. http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/
4. http://rudarecenzuje.blogspot.com
5. http://beauty-little-moment.blogspot.com/
6. http://naczytane.blogspot.com
7. http://czytamy-literature-skandynawska.blogspot.com/
8. http://zapatrzonawksiazki.blogspot.com
9. http://czytanie-moja-milosc.blogspot.com
10. http://ryszawa.blogspot.com/
11. http://pamietnik-czytania.blogspot.com

Pytania do nominowanych:
1. Którego bohatera/bohaterkę literacką chciałbyś(chciałabyś) spotkać?
2. Kto jest Twoim ulubionym autorem?
3. Gdzie najchętniej czytasz?
4. Miejsce, które chciałbyś/chciałabyś zobaczyć.
5. Najlepszy kryminał, jaki czytałeś/czytałaś.
6. Książka, która najbardziej Cię rozczarowała. 
7. Morze czy góry?
8. 3 rzeczy które zabrałbyś/zabrałabyś na bezludną wyspę.
9. Książka z pchlego targu czy z księgarni?
10. Jak długo prowadzisz bloga?
11. Książka, którą bardzo chcesz przeczytać ale nie miałeś/miałaś jeszcze okazji.

Mam nadzieję, że wszyscy nominowani podejmą wyzwanie;)
 

 

20 komentarzy:

  1. Ja najczęściej kupuję ksiażki, które chce przeczytać lub pożyczam od znajomych :)
    Reszta odpowiedzi równie ciekawe :)
    Dzięki za nominację :) Mam kilka LBA i innych tagów do nadrobienia, ale co tam- są wakacje, więc mam nadzieję, że szybko je wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi znajomi, jak wspomniałam, praktycznie nie czytają, więc ciężko byłoby od nich coś pożyczyć do czytania:D
      Polecam połączenie wszystkich nominacji do LBA, bardzo ułatwia to życie;)

      Usuń
  2. Tak, ja też najczęściej pożyczam książki ^^
    Dziękuję za odpowiedzi :P Widzisz, ja za to kocham fantasy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za nominację;) Akurat fantasy to gatunek, którego obecnie nie znoszę, może kiedyś mi się odmieni:D

      Usuń
  3. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Ja również czytałam "Za plecami anioła" Renaty L. Górskiej i bardzo mi się ta książka podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedna z najlepszych polskich książek, tego gatunku, jakie czytałam:)

      Usuń
  4. Bardzo Ci dziękuję za nominację, ale ja mam problem, żeby wyrobić się z notkami, a co dopiero wymyślić jeszcze jakieś konstruktywne pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale jak będziesz miała czas, to polecam;) Fajna zabawa;)

      Usuń
  5. Dziękuję za nominację, odpowiem na pewno tylko jeszcze nie wiem kiedy ta chwila nastąpi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, żeby tego nie odkładać na nie wiadomo kiedy odpowiem szybciutko tutaj :)

    1. Takich bohaterów jest całe mnóstwo, wśród nich pojawia się detektyw Bosch z książek Connely'ego, Myron Bolitar stworzony przez Cobena, mała Willow z "Kruchej jak lód", czy chociażby bohaterowie książki "Gwiazd naszych wina".

    2. Nie mam jednego ulubionego autora, najbardziej cenię za to Harlana Cobena, Michaela Connelly'ego, Jodi Picoult. Wszystkie ich książki przyjmuję w ciemno.

    3. Uwielbiam rozkładać się z książką na kanapie, a w lecie przenoszę się do ogrodu.

    4. Ciężko mi teraz powiedzieć konkretnie. Marzą mi się dalekie podróże i chciałabym w ciągu najbliższych 5 lat wybrać się na dłuższą wycieczkę poza Europę.

    5. Nie mam ulubionego kryminału. To mój ulubiony typ książek i czytałam ich naprawdę wiele. Uwielbiam wszystkie kryminały wymienionych wyżej autorów.

    6. Książek, które mnie rozczarowały również było mnóstwo, jednak w ostatnim czasie był to z pewnością "Lawendowy pokój".

    7. Lubię nadmorski klimat, chociaż nie przepadam za plażowaniem. W górach za to można bez końca chodzić, podziwiać, oddychać świeżym powietrzem. Nie potrafię się zdecydować :)

    8. Na bezludną wyspę na pewno zabrałabym jakiś zbiór książek (to znaczy kilka książek wydanych w postaci jednej) i aparat fotograficzny.

    9. Zdecydowanie wybieram książki z targu i innych tego typu miejsc.

    10. Pierwszy wpis na moim blogu pojawił się 1 grudnia zeszłego roku.

    11. Bardzo chciałabym przeczytać nową książkę Lisy Genowy "Sekret O'Brienów".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi, a co do Cobena, też go lubię, choć wydaje mi się, że po przeczytaniu kilku jego książek, robi się nieco przewidywalny;)

      Usuń
  7. Czytałam trylogię "Millenium" i też nigdy jej nie zapomnę. Jednym słowem jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Larssona, obecnie czytam trzecią część;)

      Usuń
  8. Ja również mam kolekcję zakładek :) I w sumie, chyba tylko w tym jesteśmy podobne. Bardzo ciekawe odpowiedzi na pytania :)

    Zapraszam na mini-book-review.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki to forma pamiątek, które kupuję, gdy nie mogę przywieźć książki;)

      Usuń
  9. pytanie 4, to tak jak ja ;)
    oooo zostałam nominowana, jeśli znajdę czas to odpowiem na Twoje pytanka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger