Blogerski TAG by KittyAilla

Jako, że dawno na blogu nie było żadnego TAGu, zapraszam Was do najnowszej zabawy autorstwa KittyAilla z http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/
Tym razem skupiamy się na różnego rodzaju akcjach czytelniczych organizowanych na blogach. Tak więc, zaczynamy;)

Book Tour, czyli ukochana książka, którą dostałaś z dedykacją
Z przykrością muszę stwierdzić, że nie mam zbyt wielu książek z dedykacją, a każda z posiadanych jest dla mnie w pewien sposób cenna, ale tym razem postawię na dwa tytuł: 
"Za plecami anioła"- Renaty L. Górskiej >recenzja<
"Złamane pióro" Małgorzaty Marii Borochowskiej >recenzja<


Maraton czytelniczy, czyli książka, którą przeczytałaś jednego dnia
Oj, żebym ja jeszcze pamiętała;D Jest trochę takich książek. Pamiętam, że na pewno zarwałam noc przy "Powrót to Daringham Hall"- Kathryn Taylor.



TAG, czyli książka, którą często wymieniasz podczas odpowiedzi w TAGach
Chyba nie będzie to żadne zaskoczenie, jeśli powiem, że seria "Millennium" Stiega Larssona:) Co ja poradzę, że kocham te książki;) Poza tym często pojawiają się też książki Browna czyli moja druga czytelnicza miłość;)






Wyzwania czytelnicze, czyli książka, która była dla ciebie wyzwaniem
 "Domofon" Zygmunta Miłoszewskiego. Tak książka była olbrzymim wyzwaniem, któremu niestety nie podołałam i poddałam się w połowie. Kompletnie nie mój klimat, męczyłam się strasznie podczas tej lektury.


Konkurs/rozdanie, czyli książka, którą wygrałaś w konkursie blogowym
  Wygrałam "Czy wspominałam, że Cię kocham"-Estelle Maskame, w konkursie organizowanym przez Cyrysię;) I zakochałam się w tej książce, mimo że jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o New Adult, bo w większości wszystkie są od siebie podobne, to ta książka ma w sobie to "coś";)


Za co kochamy fantasy, czyli gatunek, który kochasz
Ta kategoria aż się prosi, żeby powiedzieć: Wcale nie kochamy fantasy:D Ale do sedna, dla mnie moim ukochanym, podstawowym gatunkiem są powieści sensacyjne;) 
Poleć książkę, czyli książka, którą poleciłabyś najbliższej przyjaciółce
 "Szczęście do wzięcia" Jason F. Wright. To piękna historia, którą polecam absolutnie każdemu;)
 >recenzja






Problemy fantastycznych dziewczyn, czyli książka, w której bohaterka zmaga się z problemami 

A która bohaterka nie zmaga się z problemami? W końcu na tym opiera się większość historii;) Ale postawię na "Błękitne dziewczyny" Ewy Podsiadły-Natorskiej. Bo mimo że główna bohaterka zmaga się z problemami (przynajmniej początkowo) to powieść jest niesamowicie optymistyczna;)






Wywiad z książkoholikiem, czyli książka z motywem dziennikarstwa
 W pierwszej chwili chciałam powielić odpowiedź Kitty tj. "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" a właściwie całą serię "Millennium", ale przypomniałam sobie "Sedinum", gdzie główną bohaterką jest właśnie dziennikarka;)
>recenzja


Książkowe bitwy, czyli max. 5 książek/serii, które walczą u ciebie o miano ukochanej
Kocham wiele książek, ale o miano ulubionych walczą dwie serie: "Millennium" Larssona i seria przygód Roberta Langdona niezastąpionego Dana Browna.

Read More Books Challenge, czyli najgrubsza książka, jaką udało ci się przeczytać w najkrótszym czasie
Nie była to najgrubsza książka jaką przeczytałam, ale jedna z obszerniejszych, którą przeczytałam dość szybko: "Zamek z piasku, który runął" Larssona;) 





Nie nominuję nikogo konkretnego, ale wszystkich chętnych zachęcam to zrobienia tego TAGu, bo to naprawdę świetna zabawa;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger