To już rok! Pierwsze urodziny bloga!

     To już rok. Całe 365 dni od kiedy odważyłam się i założyłam bloga. Początkowo nawet nie angażowałam się specjalnie, ale z biegiem czasu blogosfera absolutnie mnie pochłonęła, poznałam kilka wspaniałych blogerek, w różnym wieku, czasem o zupełnie innych upodobaniach literackich, jednak wszystkie łączy jedno- miłość do książek. Nawiązałam też swoje pierwsze współprace z wydawnictwami i poznałam kilku autorów, którzy okazali się nie tylko dobrymi pisarzami, ale też wspaniałymi ludźmi. Nie jestem perfekcyjna, często jestem niezadowolona z własnych tekstów, ale ciągle się uczę i już teraz widzę ogromną różnicę między moimi pierwszymi postami, a obecnie pisanymi recenzjami i mam nadzieję, że z czasem będzie tylko lepiej;)

     Przede wszystkim chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować, za to, że czytacie moje wypociny, komentujecie, że byliście ze mną przez te 12 miesięcy i mam nadzieję, że zostaniecie na kolejne lata, bo to czytelnicy są największą motywacją;)

Przez ten czas:
Napisałam dla Was:
100 postów
Odwiedziliście Książkoholiczkę:
 25 125 razy   
Zostawiliście:
2113 komentarzy
Obserwują mnie:
142 osoby
A profil facebook'owy bloga śledzi:
1717 osób

W ramach podziękowania za ten rok przygotowałam dla Was urodzinowy konkurs, w którym do wygrania są aż 4 książki! Ze względów organizacyjnych konkurs jest w osobnym poście, część z Was pewnie już je widziała, pozostałych zapraszam tutaj:

http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com/2016/02/konkurs-pierwsze-urodziny-bloga.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger