Pokemon GO- BOOK TAG


Ostatnio Pokemony opanowały ulice, gdzie się nie obejrzę trafiam na ludzi polujacych na wirtualne stworki, a dziś nadszedł ten dzień, kiedy Pokemony zawitały na bloga, a wszystko za sprawą Dominiki z http://modnaksiazka.blogspot.com która nominowała mnie do Pokemon Go Book TAG;)
 



1. Twój startowy Pokemon – pierwsza książka, która rozpoczęła twoją przygodę czytelnika
Czy wspominałam Wam już o "Dziewczynce z szóstego księżyca" Moony Witcher? Tak wiem, że wspominał i to nie raz, ale cóż... właśnie to była książka, dzięki, której pokochałam czytanie, później była jeszcze seria "Plotkara" Cecily von Ziegesar, z którą to spędziłam pod koniec podstawówki urocze 2 tygodnie leżąc w łóżku z ospą;) Następinie w gimnazjum nastała faza "Zmierzchu", który również pochłonęłam w tempie ekspress, a później to już poszło z górki i czytałam co mi w ręce wpadło;)

2. Pojawienie się legendarnego Pokemona – książka podpisana przez autora

Moje ulubione?
"Okularnik"- Katarzyny Bondy
"Za plecami anioła"- Renaty L. Górskiej
"Złamane pióro"- Małgorzaty Marii Borochowskiej 

3. Magickarp ewoulował w Gyaradosa! – książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra




"Historia kotem się toczy"- Renaty L. Górskiej.
Początkowo byłym rozczarowana, spodziewałam się czegoś zupełnie innego, ale później książka mnie oczarowała;)



4. Jigglypuff śpiewa – książka, która sprawia, że zasypiasz



Niestety... "Domofon" Miłoszewskiego. Nie dobrnęłam nawet do końca.


5. Skitty przyciąga swoją uwagę – książka, w której ostatnio jesteś zakochany

 
Ostatnio "Tylko Twoimi Oczami" Valerie Bielen

6. Elitarna czwórka – twoje cztery ulubione książki

Seria "Millennium" Steiga Larssona, kontynuowana przez Lagercrantza.
"Błękitne dziewczyny" Ewy Podsiadły-Natorkiej.
Cała seria o Robercie Langdonie- Dana Browna
"Sedinum"- Leszka Hermana


7. Masterball – książka, którą chcesz mieć tak jak trenerzy Pokemonów Masterball

Oj żeby to jedna, mam całą listę! Ale ograniczmy się do kilku:)
Jennifer Lee Carrell- "Wciąż mnie prześladują"  
Renata L. Górska- "Cztery pory lata"


8. Wyzwij kolejnych, co najmniej pięciu trenerów do TAG-u
Jak zwykle się wyłamię i nominuję 4;D
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger