Liebster Blog Award. Nominacja nr 12

Dziś odpowiedzi na nominację do LAB, którą otrzymałam od KittyAilla z bloga http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com

Zgodnie z zasadami zabawy: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.” 







  1. Najśmieszniejsza książka, jaką przeczytałaś w 2015?
    Uwielbiam poczucie humoru Małgorzaty Kursy, więc stawiam na "Najlepsze jest najbliżej"(>recenzja<) choć tak naprawdę, mogłaby to być dowolna książka tej autorki.
  2. Czy należysz do jakiegoś Klubu Czytelniczego?
    Zapisałam się do klubu"Kobiety to czytają", jednak moja aktywność w nim zdecydowanie kuleje, muszę się poprawić:D
  3. Z czym kojarzy ci się wolność?
    Dla mnie to stan ducha, poczucie, że nic Cię nie ogranicza, jesteś sama sobie Panią własnego losu, choć tak naprawdę żyjąc wśród ludzi, ciężko mówić o prawdziwej wolności, bo każdy ma wobec Ciebie jakieś wymagania, oczekiwania, społeczeństwo zawsze wywiera na jednostce presję, od nas zależy tylko to, na ile dopasujemy się do tego świata.
  4. Wolałabyś czytać same serie czy same jednotomówki?
    Wolałabym, żeby wszystkie "dobre" historie były wydane w postaci serii, w końcu zawsze to więcej czytania;D
  5. Laptop czy komputer stacjonarny?
    Zdecydowanie laptop, z komputera stacjonarnego nie korzystam już od kilku lat i odzwyczaiłam się od siedzenia przy biurku:)
  6. Przeglądasz czasem strony typu bebzol, demotywatory, kwejk?
    Demotywatory i kwejk czasami, ale musi mi się wybitnie nudzić, zazwyczaj ograniczam się do przeglądania ich stron na Facebooku

  7. Kiedy najlepiej ci się czyta (pora dnia)?
    Zdecydowanie wieczorem, choć zdarza mi się też czytać rano, jeśli jakimś cudem wstaję wcześniej, a w wakacje lubię spędzać popołudnia z książką na huśtawce;)

  8. Ile książek planujesz przeczytać w 2016?
    Chciałabym przeczytać 100, ale póki co jakoś marnie mi idzie.
  9. Ile książek udało ci się przeczytać najwięcej w rok?
    Nie mam pojęcia, ale pewnie około 50-60 książek.
  10. Co sądzisz o Book Tourach?
    Uważam, że to bardzo ciekawa inicjatywa, sama nie biorę w nich udziału, ze względu na ogrom zaległości i zobowiązań, sama póki co zraziłam się po ostatnim organizowanym przeze mnie Book Tourze, więc następnym razem zastanowię się pięć razy zanim sama zdecyduję się go zorganizować, ale podziwiam blogerów, którzy organizują je regularnie i nie mają po drodze żadnych problemów z uczestnikami;)
  11. Co sądzisz o maratonach czytelniczych?
    Nie jestem ich fanką, sama nie biorę w nich udziału, bo nie byłabym w stanie narzucić sobie takiej dyscypliny by np: czytać cały dzień, czy w ciągu tygodnia przeczytać siedem książek itp. ale jeśli ktoś tak potrafi to chapeau bas;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za Twoją wizytę. Zostaw ślad swojej obecności...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




zBLOGowani.pl

Copyright © 2014 Książkoholiczka94 , Blogger